lørdag den 9. juli 2011

Stem stem stem



Har i læst eller set om konkurrencen? Hvis ikke, så kan man designer sin egen kjole inde på Nelly.com, hvor de 10 kjoler med flest stemmer vil blive bedømt, og den kjole som dommerne vælger som vinder, vinder altså en rejse for to til en værdi af 15.000 kr og nummer 2 og 3 vinder et gavekort på 3000 og 2000 til nelly.
Jeg har designet en meget enkelt kjole, da jeg skal til bryllup i efteråret, og den ville være perfekt dertil. Jeg vil style den med et par tunge øreringe og nogle armbånd, som vil gøre kjolen mere festlig.
Så hvis i kunne tænke jer, at se mig i den, så stem stem stem! :-)

Nedenstående link viser min kjole, og hvis i så kan lide den eller vil gøre mig en tjeneste, så tryk stem!
http://www.nelly.com/dk/designyourdress/?obj=elJusS81r84g3bnnluGOnXxwqTp0v35NbD7HU460yzfqOISz1YBb#Gallery

Ingen kommentarer:

Send en kommentar