tirsdag den 12. juli 2011

Italy here I come

Jeg sidder og ventet på, at mine forældre kommer hjem for så drager vi syd på. Vi drager helt præcist til Italien, hvor vi skal være de næste tre uger. Jeg glæder mig til at ligge ved stranden hele dagen, og se Tour de France i baren hver eftermiddag. Efter tre uger i Italien er vi blevet enige om, at vi nok trænger til at komme i gang igen, så derfor tager vi til Østrig, hvor vi blandt andet skal klatre i bjerge, flyve i faldskærm og river raft, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg regner ikke med, at jeg kan få internet i Italien, og er heller ikke sikker på, at der er internet på hotellet i Østrig, så i kommer ikke til at høre, så meget fra mig de næste 4 uger. Jeg har dog planlagt et par indlæg, så helt snydt bliver i ikke :-)
Og her er et dagens fra en af de hyggelige aftner i Skagen!


Og mine fine nye Marc Jacobs sko, Love!
GOD FERIE! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar